مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» امارات

تور امارات همواره یکی از تورهای پر طرفدار بوده که به دلیل فاصله نسبتا کمی که با کشور ما دارد معمولا گردشگران به کرات، تور امارات را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. این کشور که در منطقه خاورمیانه قرار دارد، از قسمت شمال با خلیج فارس، از جنوب با قطر و عربستان و از شرق با عمان دارای مرز مشترک می باشد.
امارات متحده عربی، از اجتماع 7 امیر نشین کم وسعت به نام های دبی، شارجه، فجیره، ابوظبی، عجمان، ام القوین، و راس الخیمه تشکیل شده است. هر کدام از این هفت شیخ نشین، دارای استقلال هستند، اما حاکمیت کلی کشور به عهده یک امیر موروثی می باشد که رئیس و کابینه دولت را انتخاب می کند که هم اکنون پادشاه و رئیس دولت امارات متحده، شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان می باشد. یکی از بزرگترین ذخایر نفت جهان متعلق به امارات است و همین امر سبب ثروت روز افزون این کشور شده است. تنها حدود 20 درصد مردم این کشور بومی و اماراتی هستند و سایر مردم آن اصالت های گوناگون دارند که در این بین تعداد زیادی را نیز ایرانی ها شامل می شوند. از این حیث تور امارات نزد ایرانیان بسیار محبوب است.
این کشور مساحتی بالغ بر 83 کیلومتر مربع دارد که کشور پهناوری به حساب نمی آید ولی با این حال تعداد گردشگران تور امارات که هر ساله به این کشور سفر می کنند کم نیستند. قابل توجه گردشگران تور امارات، آب و هوا این کشور، بیابانی بوده و خطه همواری است که بخش شرقی آن سرد و کوهستانی می باشد. خاک این کشور حاصل خیز نبوده و مناسب کشاورزی نیست و به ندرت زمین های مناسب برای کشاورزی دراین کشور یافت می شود. زبان رسمی این کشور، عربی است و زبان های فارسی، انگلیسی، اردو و هندی نیز رایج است. حدود 65 درصد مردم این کشور مسلمان هستند و دین غالب این کشور اسلام است. واحد پول امارات درهم است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده