مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چین

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین در قسمت شرق قاره آسیا واقع شده است و با جمعیت بیش از 1.3 میلیاردی پر جمعیت ترین کشور دنیا محسوب می شود. کشور چین توسط نظام تک حزبی و همچنین توسط حزب کمونیست چین اداره می گردد. قابل توجه گردشگران تور چین ، این حزب بر روی 22 استان ، 5 منطقه خود مختار ، 5 شهر با مدیریت مستقیم ( پکن ، شانگهای ، چونگ گینگ و تیانجین ) و دو منطقه خود مختار ( ماکائو و هنگ کنگ ) حکومت می کند. گردشگران تور چین بدانند که پایتخت چین ، پکن می باشد. 
چین دارای چشم انداز های طبیعی گوناگونی می باشد و از استپ های جنگلی و بیابان هایی نظیر تکله‌مکان و گبی در قسمت خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری گرفته تا سرزمین های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام ، برمه و لائوس که بسیار دیدنی می باشند.
گردشگران تور چین توجه داشته باشند که قسمت غربی چین ناهموار بوده که رشته کوه های هیمالیا و تیان شان قرار دارد که مرز بین هند و آسیای میانه را ترسیم کرده است. همچنین قسمت شرقی چین کم ارتفاع بوده و با ساحلی به طول 15.000 کیلومتر در قسمت جنوب شرقی با دریای جنوب چین همسایه است.
قابل توجه مسافران تور چین که باید بدانند ، چین باستان یکی از کهن ترین تمدن های تاریخ می باشد که در کنار رود زرد در قسمت شمال چین به وجود آمده است. همچنین زبان مردمان چین ، چینی مانداراین است که استاندارد زبان رسمی چین می باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده